Saturday, April 30, 2005

Sonjas sokker


Jeg nåede lige præcis at blive færdig med april måneds strømper! Jeg strikkede tåen på #2 og fæstede ender i går formiddags :) Jeg har strikket "Sonjas sokker" på p 2½ i noget strømpegarn jeg fandt hos IB Garn. Jeg synes de er blevet rigtig søde, og håber ikke de kradser, for de ville da være perfekte som sommerstrømper :)

Flower Basket Shawl ligger stille for tiden... det er ikke just et tv-strikketøj, og så er der det lille problem, at sidst jeg strikkede på det, tabte jeg nogle masker på en vrangpind... og nu kan jeg ikke helt tage mig sammen til at samle dem op og komme videre med det... *suk* selvdisciplin, kan man købe det på apoteket? *G*

1 comment:

Anonymous said...

Åååårh, der var jeg også med FBS, jeg skulle strikke 2 laaaaange pinde tilbage, men så hankede jeg op i mig selv og det hjalp...nu kan jeg snart se en ende på det, det hjælper! :o)