Thursday, June 02, 2005

two down, one to go

Så er den 2. ud af 3 eksaminer overstået - jeg fik 9!!! Herligt :)

Jeg er godt igang med wickel-pulli'en, rygstykket er færdigt, og jeg er 12cm oppe på venstre forstykke. De sidste par dage har jeg ikke fået strikket på det, for tankerne har været på eksamen selv i pauserne, så at skulle koncentrere sig om at tage masker ind og ud samtidig med at strikke hulmønster, det har jeg ikke rigtig kunnet overskue.
Til gengæld har en af mine bamser fået en ny trøje: en mørkeblå model af "den klassiske langærmede" fra Strik til ønskebørn. Omregnet til bamsestørrelse selvfølgelig :)

Nu venter jeg bare på min cykel... den skal nok snart komme, cykelhandleren har sidst sagt "sidst i denne uge, allersenest fredag" så jeg går og venter på at han ringer! Det bliver skønt med en ny cykel!

No comments: