Tuesday, October 11, 2005

Flora


Så lykkedes det endelig! Med fødselsdagene overstået og lidt mere overblik over "lageret" fandt jeg et nøgle mohairgarn fra Garnstudio og nogle nøgler blåt garn... heldigvis også den rette størrelse pinde *hehe* Så i går aftes slog jeg op til Flora, og nu er selve tørklædet færdigt. Jeg skal igang med blomsten, som jeg har hørt, at flere har haft problemer med, så det er jeg spændt på hvordan går.

Finally I made it to the FlorAlong! Relaxing after the birthdays and searching through the stash, I found some nice mohair from Garnstudio and some blue woolen balls of strange yarn. Just what I needed, since I wanted this to be a stashbuster project! I cast on last night, and now the scarf is done - and I'm proceeding to the flower. I've heard of several who have had problems with the petals of the flower, so that will be quite interesting...

No comments: