Friday, November 18, 2005

Pulsvarmer KAL

Jeg har meldt mig til pulsvarmer KAL ovre hos Julie! Startskuddet gik i dag, og jeg er allerede færdig med den første. Det er også godt, for det her sæt er til en gave, som jeg skal have klar senest torsdag. Så fart på, Elisabeth!
Jeg bruger garn fra strømpegarnskurven, så projektet går også som stashbuster, hvilket er en god ting... garnet er et par nøgler Marathon strømpegarn lagt dobbelt, dejligt blødt :) Jeg strikker den nemmeste model: Slå 32 m op og strik ret indtil det passer i omkreds. Sy kanten sammen og lad et hul være til tommeltotten. Det er en testet model, og jeg har travlt *G*
Men jeg synes der mangler lidt pynt... evt. en hæklet kant - jeg kan bare ikke finde ud af hvilken farve? Selve pulsvarmeren er mørkegrå... og modtageren bryder sig ikke om pastelfarver... nogen gode forslag? Det skal ikke blive for julet (rødt)...

I've joined a uhmm what's it called... half mitten?? KAL which Julie is hosting! We started today, and the first half mitten is finished - which is good, since I'm giving them away on thursday :) Now I'm just trying to figure out what edging to use, and what colour it should be... any ideas? the mitten is dark grey, and I don't want to use red (too much Christmas colours)...

1 comment:

Helle Holst said...

Hejsa
Det lyder god kvik model - glæder mig til at se den live. Hvad med en hvid kant ??
Kh. Helle