Wednesday, May 30, 2007

My cute doll - now with hair!

My mother sent me this picture of my doll - now with the cutest hair on her head ^^ Isn't she sweet? I can't wait to see her myself!
At the same time, I get to show one of my few FO's: a little bathrobe for her, made of an old towel I bought at the secon-hand shop. There's also a rain-coat and a crocheted dress that I haven't showed you yet, but that will come when I get her back :)

Min mor har sendt mig dette billede af min kære dukke - nu med nyt of lækkert hår på hovedet ^^ Er hun ikke kær? Jeg kan næsten ike vente til jeg ser hende rigtigt!
Samtidig kan jeg fremvise en af de få FO'er: en badekåbe jeg har syet til hende af et gammelt håndklæde jeg købte på genbrug for 4 kroner. Der er også en regnjakke og en hæklet kjole jeg ikke har fået taget billeder af endnu, men det må komme senere, når jeg får hende tilbage hertil igen :)

2 comments:

Anonymous said...

Skøn dukke! Sådanne dukker syede jeg også til mine børn.

Dorte said...

Jeg kan rigtig godt lide badekåben - fedt at den har den rigtige look og er lavet af et brugt håndklæde.

Kh Dorte