Sunday, October 14, 2007

back again!




The break lasted a lot longer than planned... I simply haven't been knitting all summer! Was too warm and I've been too busy I guess :) But now autumn is here, and I got the need for knitting back!
My birthday has passed, and I got some money... for which I bought the lovely knitting-kit shown up there. It's Livstrykketrøje from Geilsk in dark petrol. I've already started knitting, and it is wonderful! I simply love it :)
Other than that I've knitted a pair of socks for my sister in law who is working in Greenland for some weeks, and needed warm socks.

Sewing is going a tiny bit better than knitting, at least I've made a couple of skirts while not knitting ;) Will see if I can get some pictures of them soon.

I hope I'll get better at posting again, and I'm also working one getting a new layout on the site.. might take some time though! If anyone has a clue on how to use Adobe GoLive, please send me a message :)

4 comments:

Karen S, Lykkefanten said...

Velkommen tilbage!!!
Og sikke en velkomst! Livstykketrøjen er skøn og vildt dejlig, så bare glæd dig til skønne strikketimer!

Kh Karen S

Anonymous said...

velkommen tilbage - jeg glæder mig til at følge med igen

Hilsen Gitte

Anonymous said...

Hej med dig...

Nu har jeg siddet hele aftenen og søgt efter en DANSK opskrift på 'Flower basket shawl' og det er ikke lykkedes mig. jeg kan læse mig frem til at du har strikket (mindst) to af slagsen - du har vel ikke tilfældigvis opskriften på dansk, eller ved hvor jeg kan få den?
Jeg er ikke så stiv i engelsk og slet ikke når jeg ikke kender alle forkortelserne...

På forhånd tak
Pernille Hjortnæs
hjortnas@tiscali.dk

Anonymous said...

Dejligt du er tilbage

kh Nanna