Monday, January 11, 2010

One Day Beret

Hovedet er koldt, og efter mange års eftersøgning, har jeg stadig ikke fundet den perfekte hue (=en hue som passer, varmer og ikke ser helt fjollet ud når man bruger briller...). Hvert år forsøger jeg, men lige så ofte mislykkes det. Nu forsøger jeg igen, for koldt, det er det! Det skal jo så også gerne gå lidt hurtigt, men det gør det her godt nok også! Jeg læser og strikker på en gang, med lidt god musik på youtube... pind 4,5mm + Peruvian Highland Wool og en opskrift der hedder One Day Beret (Ravelry link) - det burde da gå bare nogenlunde hurtigt? Jeg er snart færdig med udtagningerne, begyndte i morges... så jeg satser på at være færdig før sneen er smeltet ;)

2 comments:

iHanna said...

Den kommer bli jättefin tror jag, snygg färg! :-) GO girl!

Miss.Møllebo said...

Ja det er fa.... svært,jeg har prøvet flere modeller, men ligner altid noget katten har slæbt ind.
Vil glæde mig til se din nyeste.
M.v.h. Anne-Lise