Monday, October 31, 2011

Huskeseddel

...og så lige et jule-bage-billede fra sidste år :)
Hvert år i oktober, når vi kommer forbi min fødselsdag, så bliver jeg hårdt ramt. MEGET hårdt ramt... af en trang til julehygge! 


Men der er nedlagt veto mod for meget juleri før første søndag i advent, så nu må jeg jo bare lave en liste, så jeg kan være helt klar til juleri, når vi kommer så langt ;) 


Honningkager (første skridt ordnet - honning og mel rørt sammen og ligger godt i køleskabet)
Brunkager 
Vanillekranse
Pebernødder (åh nej... skal det så være "min" skole-opskrift, eller den Valde fik fra dagplejen sidste år, som han var helt vild med? eller begge??)
Dadler med marcipan
Havregrynskugler


...uhhh der må helt sikkert være noget jeg har glemt - men det kan jo så komme på senere. 

No comments: