Sunday, May 23, 2004

I'm back!!

*G* finally!!! We've had so many problems with getting the phone and especially the internet to work! But now it seems to be ok... the antivirus programme has been beeping the whole morning, but I think Anders has fixed that problem now :) At least I hope so!
I have only knit half a mitten since last... moving takes SO much more time than you might think... even if it's only two small rooms! I sure hope that I don't have to do that again for the next many years :)

Vanten jeg er i gang med at strikke er fra Vintage Knits som var kommet til mig sidst jeg var på biblioteket. Hvor er det en dejlig bog! Så mange fine ting, som jeg gerne ville strikke... er faldet fuldstændig for alle de søde kortærmede bluser *G* Men da jeg ikke har den store mængde garn hjemme, måtte jeg jo finde et mindre projekt... og det blev så vanterne med snoet rib... jeg er ikke særlig glad for den grønne farve de har brugt i bogen, men jeg fandt noget passende superwash uld-garn i mørkeblåt, og noget lækkert rødt garn til kanten... men men men man kan jo ikke være lige heldig hver gang - der er nemlig ikke garn nok til 2 vanter! :( Og jeg kan allerede nu se, at det bliver den lækreste vante, som jeg bare MÅ have til venstre hånd også *G* Så i nærmeste fremtid skal jeg på garn-jagt efter noget garn der ligner nok til at jeg ikke skal strikke 3 vanter i alt ;)
...oooog nu gik virusalarmen på computeren igen igen, så jeg smutter igen

No comments: