Sunday, February 13, 2011

Matchende nattøj til Valde og dukken

Valdemar og hans søde dukke har fået nyt nattøj - begge i grønt jersey med ribkanter eller ribrouleau. Valdemars er efter mønster fra Meedom & Meedom - heldragt form 1, str. 92. Det er vist lige i sidste øjeblik at jeg fik syet den heldragt, som jeg har tænkt, at jeg ville sy, lige fra da jeg fik bogen til jul 2007... ;) Heldigvis er der god plads til at vokse i endnu!


Dukkens natdragt er fra en dukketøjsbog, som jeg selvfølgelig ikke lige kan huske hvad hedder... og han har fået lynlås i stedet for trykknapper, det er vist nemmere for små Valde-fingre at styre ;)

2 comments:

Dorte said...

Ih, han må da synes det er sjovrt, at dukken har samme tøj som han selv :-)

Elisabeth said...

det første han sagde, da han så dukken i nattøjet var "nej, na" = nej, den af" - og så tog han natdragten af dukken haha! Så nu har dukken kun en strømpe på... jeg satser på, at han snart fanger det sjove i at ha' ens nattøj :)