Sunday, July 14, 2013

Vest til Johanne

Det er så svært at vælge. Altså sådan helt generelt! Kokoskage eller pæretærte til eftermiddagste... kjole eller bukser... men når man så sidder med bogen All you knit is love, så er det da stort set umuligt! Jeg fik indsnævret feltet til nogle få stykker... som jeg ikke ville strikke - og så var jeg jo lige vidt ;-)
Så nu er jeg startet fra en ende af, og strikker en vest til Johanne. Garnet er vist hjerte strømpegarn, det er noget jeg har fået fra min mor. Planen var at strikke i noget lækkert uld, men hvis vesten skal bruges i hverdagene (i dagplejen), så er det ikke en holdbar løsning. Så nu bliver det strømpegarn, der kan ryge i vaskemaskinen! Og strikkefastheden passede nøjagtig, så er det jo så nemt.
Nu må vi så bare vente og se, om jeg bliver færdig mens hun stadig kan passe den... ;-)

No comments: