Friday, May 07, 2004

kunne ikke lade være...

da min hjerne sagde stop for læsning for lidt tid, måtte jeg jo give mig til et eller andet... så jeg fandt det nøgle uldent naturfarvet maskingarn og slog op til den første footlet! jeg strikker på pind 2½, garnet er det tyndeste jeg nogensinde har strikket med, og alligevel kunne jeg ikke holde strikkefastheden! men nu må vi se hvordan det bliver... jeg kunne ikke overskue at skulle regne det hele om, især ikke når jeg ikke er sikker på at jeg har garn nok :) jeg har strikket hælen, og er kommet halvvejs hen under foden nu... det går ret hurtigt selvom det hele er så småt, når de ikke er så høje.

æmen hvorfor mangler 2 af billederne her i bloggen??? det er jo kun nogle få der liver skiftet ud med "hosted by angelfire"... hvis der er andre der har oplevet det samme, må I gerne sige til... og hvordan I løste problemet?

No comments: