Monday, May 24, 2004

takker for hilsner :)

og ja - her er simpelthen SÅ dejligt! vores helt egen lejlighed hvor der ikke kommer nogen og forstyrrer, og man kan rode og rydde som man vil ;) og så har vi fået en sofa! den har jeg savnet længe... det er nu ikke helt det samme at ligge på senge og krumme med kagerne, når man ser romantiske film... for det er ikke ret romantisk at sove på en halv chokoladekage *G*
jeg blev forresten færdig med vanten i går... ved ikke helt om jeg har lyst til at gøre så meget ud af at finde noget garn der passer... vanten er ret meget for bred til mine små barnehænder, og så er den (meget sært faktisk - for jeg har for en gangs skyld fulgt opskriften til punkt og prikke??!!) for kort!!! hvordan kan det lade sig gøre?? denne gang har jeg jo ikke (som ved Harald-vanterne) glemt nogle rækker, og jeg har fulgt alle anvisninger meget nøje (ville prøve at gøre det, bare for at lave noget vellykket, som så måske var for stort, men til gengæld korrekt efter opskriften...) Men pæn er den! tror jeg vil lade min mor teste den i morgen, det kan jo være at den passer til hendes hænder...
Nå ja - og så smutter jeg lidt igen! Hjem til mor og far for at slippe for al det stress jeg får oparbejdet her i byen, så jeg kan få ro til at skrive bachelor :) Men de har også internet, så jeg skal nok få surfet når jeg ikke skriver ;) Så hvis I vil maile mig, foregår det på stumpATfdfDOTdk (hmmm det ser ikke helt så fancy ud som når alle andre skriver det... men jeg har lige været igennem en hel dags viruus-helvede, så jeg vil ikke risikere at få smidt en hel masse skidt i hovedet fordi nogen finder min mail her i bloggen... man ved jo aldrig hvad folk kan sætte computere til at finde automatisk... *G*) og nu er vasketøjet vist færdigt, så jeg flyver i kælderen (fra 3. sal *suk*)
knus Elisabeth *med farmortæppe på sofaen!*

No comments: