Thursday, June 10, 2004

hvor spøjst...

jeg sidder midt i eksamen, og er for en gangs skyld ikke helt panisk ved tanken om eksamen... men lidt er man vel altid? og jeg lægger for en gangs skyld mærke til reklamen i toppen af min egen side... en 2-delt reklame, der reklamerer for garn (hvilket er et af de bedste midler mod eksamensangst for mig) og så en reklame for hypnose, der skulle være effektivt mod... eksamensangst! det forfølger jo ligefrem én?! de behøver da ikke mnde mig om det, nu jeg for første gang i over 3 år, ikke sidder og ryster under min dyne fordi jeg ved, at der er en mundtlig eksamen om lang tid (ok, ikke lang tid nu, kun nogle dage, men ellers starter det gerne første dag i semestret og kommer i bølger *G*).... ;)

og en god nyhed til Helle: det ser ud til at virent faktisk får uld til vores spinde-projekt, for svigerforældrene skal klippe får på onsdag! Så vil jeg bare håbe at de husker hvor noget af ulden skal hen ;)

No comments: