Sunday, June 06, 2004

status for bachelor

jeg har nu væretoppe at snitte de 22 sider i min bachelor (vi har et max på 20 sider), men med en smallere font og mindre skriftstørrelse, og en nu næsten ikke eksisterende margen er jeg nede på 19 2/3 side, så jeg har lidt plads at sætte det pænt op på, og tilføje hvor jeg har glemt noget... og syltekrukkeudvalget (1928-40) blev taget til nåde, og sat ind i historien igen *G*
opgaven er sendt til kommaretning og gennemlæsning hos far, og så skal jeg skrive n lidt bedre biografi af Bodil Koch, end den jeg har stående lige nu... den bærer et vist præg af en frustreret Elisabeth som er i panik over ikke at have skrevet noget som helst på sin bachelor endnu, hvor alle andre mennesker ser ud til at have styr på det hele ;) men nu er jeg så færdig, at jeg kun skal rette til hvisdet lyder helt hen i skoven! det må fejres med den her: hamsterdans!!
sov godt og drøm sødt til alle natteravne der måtte komme forbi her :)

No comments: