Monday, September 13, 2004

lidt fremgang

Pumpkin er blevet færdig, jeg har ikke taget mig sammen til at tage billede af den, for Karen Blixen (eller rettere, hendes tekster og kommentarer til hendes tekster) har taget al min tid på det seneste. Hun er/var en spændende dame :) I december skal jeg skrive en 15 siders opgave om hende, oveni mine 3 andre eksaminer, så december bliver nok ikke så afslappet som den kunne have været ;)

Star rib mesh scarf'et skrider fremad - min søster kom forbi lørdag aften og så gallakoncert fra Horsens, og det fordoblede længden på det! Bettina: jeg skal nok lægge billede op, så snart jeg får taget mig sammen... det begynder at ligne det på billedet på den hjemmeside lidt mere nu... men jeg ser stadig blomster hist og pist ;) Men det er helt sikkert en opskrift der kan anbefales!! Nemt så snart man har fået styr på det tynde "sytråds"garn - så behøver man ikke at tænke længere... som lørdag aften viste: et lækkert fjernsyns-strikketøj!

1 comment:

Bettina said...

Halløj, så var der endelig hul igennem. :o)
Som jeg har skrevet i min blog, har jeg ikke supermeget tid med de to unger i huset, MEN det er lige lykkes mig at få Emil til at sove i barnevognen, så nu er jeg i gang med Trolde-Sofie. :o) Jeg fatter stadig ikke, hvordan hendes fødder skal på, men det går vel nok.

Jeg glæder mig til at se tørklædet, det varer nok en del tid, inden jeg får tid til dét.