Monday, February 21, 2005

Forsinket Valentine


De blev ikke færdige til den 14. men tæller vist alligevel som valentine-strømper? Søde er de i hvert fald blevet, og der er så meget kunststof i garnet, at de ikke kradser, og garnet skinner utroligt flot!! Jeg havde overset på den første strømpe, at tåen skulle strikkes glat, så jeg var fortsat i rib hele vejen... på anden strømpe opdagede jeg det, og ville lige se hvordan det kom til at se ud i glatstrik i stedet - sørme om ikke det blev pænere! Så måtte jeg jo pille første tå op og strikke den igen :)
På billedet ser den forreste strømpe smallere ud end den bagerste, men det er vist synsbedrag... der er ikke engang forskel på længden denne gang!

2 comments:

Anonymous said...

Det blev til min glæde og fornøjelse søstersokker;) hilsen søsteren

Elisabeth said...

*G* det er godt du er her til at svare for mig, når jeg er taget på weekend, søs ;)