Thursday, September 15, 2005

Jeg burde...

...strikke på Flora, eftersom alle andre "alonger" med på den :) Men jeg har ikke rigtigt noget garn i kurven der passer, og heller ikke rigtig nogen penge der passer heller.... så indtil videre må jeg holde mig i skindet, og få strikket et par lange varme sokker nu det faktisk er blevet ret koldt her om aftenen. Og Empire skal også ha' lidt mere opmærksomhed!

Men... er der nogen, som har et godt forslag til billigt erstatningsgarn til Flora, som stadig vil være blødt og lækkert? Jeg kunne virkelig godt trænge til inspiration, for jeg ved godt hvem der ville blive glad for det... ;)

2 comments:

Anonymous said...

Hej Elisabeth, Hvad med fx FDB's microfibergarn? Det er MEGET blødt, skinner flot og indeholder bl.a merino - og så er det fanmtastisk varmt.

Elisabeth said...

Jeg strikkede engang et rigtig lækkert sjal af det garn - det er jo SUPER blødt! Men sidst jeg så det i en butik, var da jeg ryddede hylden til det sjal :(
Fører de det stadig? Der er ikke nogen af butikkerne her i Århus der er særlig gode til at have garn hjemme... måske jeg har lidt bedre held når jeg tager ud "på landet" i weekenden... det var jo også der jeg fandt sjalsgarnet dengang :) (og dengang havde jeg også ondt i halsen som jeg har nu... *piv*)