Wednesday, May 03, 2006

Hvor forsvandt tiden hen?

Ja det er et godt spørgsmål... der har været så mange ting at ordne, og der er ikke blevet strikket så meget. Men lidt kreativt er det da blevet til - hæklingen er jo ganske sjov, når først man har faget idéen :)

Her er min anden Amineko, som min søster fik i forsinket ekstra fødselsdagsgave. Den er i mange glade farver, for at muntre hende op i eksamenstiden ;) Så håber jeg bare at det virker...
Jeg havde også lidt rester efter den hæklede the-hætte, og det er blevet til 2 grydelapper (også hæklede). Det er godt nok kun den ene der er helt færdig, den anden mangler stadig at få syet stof på - men nu jeg endelig har taget mig sammen til at opdatere bloggen, skal I da ikke snydes for et billede af det lidt det er blevet til. Den er syet i hånden, så det tog det meste af en aften.


I strikkekurven og ved "sybordet" ligger en halv færdig sok i færøsk strømpegarn, begyndelsen til en pink strømpe til den yngste niece (hjælp fingrene sidder fast med 3 pinde og en størrelse 28!), Empire, en halvt færdig nederdel fra sidste år, stof til en ny nederdel... og sikkert andre ting jeg lykkeligt har fortrængt *grin*

1 comment:

Dorte said...

Dejligt med nyt indlæg fra dig - jeg har ofte været forbi din blog i den sidste måned og var lige ved at blive bekymret for, om du nogensinde ville vende tilbage !!
Det er da en rigtig god idé at kombinere hækling og quiltning på din grydelap - og det ser sødt ud.
Min kat nr. 2 er klar til montering ......