Thursday, November 02, 2006

November-kur

Anders vil nok sige, at det er tiltrængt... jeg vil kalde det økonomisk fornuftigt, især når man tænker på hvilken måned der kommer efter november... alle (næsten) gør det, så nu tager jeg mig sammen og gør det også ;) Jeg tager en november-kur, og må kun bruge fra lageret - ikke noget med at hamstre! Eneste undtagelse, er ting der skal til for at gøre projekter færdige (som feks stof til underskørt til den nederdel der bare ligger og venter på dét...) - og hvis det er stærkt påkrævet til julegaver. Ellers er der hamstringsstop! Garnkurven bugner også fint efter gode tilbud i Netto og garnbutikker hist og pist ;)
Anden del af min november-kur, bliver at jeg skal tage mig sammen til at gøre de ting færdige der er igang. Halstørklæder, strømper, tøfler, flere halstørklæder, en hue (den er stærkt tiltrængt! Har gjort et forsøg på en Official Kittyville Hat, men den blev vist lige lille nok, så den ryger i gave-bunken... næste forsøg bliver en god gammeldags ribhue strikket i dobbelt garn - mon ikke det skulle kunne lykkes?).

I går aftes ringede det på døren - temmelig sent syntes jeg, men lukkede da alligevel op... der stod et forpustet postbud, med en stor pakke på armen! Den kom herfra, og indeholdt både en hobbybog (på tysk... de danske var udsolgt, men billederne er fine nok ;)) en stak sushi-bøger og en til gave... 7 bøger for 235,- det kan man da ikke sige nej tak til? Så nu skal der kreeres sushi, syes søde elge og andet, og strikkes.

PS. Er det ikke skønt at det er begyndt at sne? Det har lettet på det trykkede eksamen-er-snart-nært-forestående humør ;)

3 comments:

Anonymous said...

Velkommen til projekt november-brug-hvad-du-har. Du er ikke alene! k.h. Mette

Elisabeth said...

Hej Mette

Jeg glæder mig til at få tømt en smule af garnlageret, så der ikke er mere "brok" om den megen isolering ;) Og så er det jo også smart at bruge noget af alt det man har købt... det er vel oprindeligt meningen med garn, at det skal strikkes, og ikke bare ligge til pynt? ^_^

Anne og Co said...

Den der november kur, den lyder fristende, men jeg ved godt med mig selv at den nok ikke kan overholdes.
Men det så sagt, så burde man måske overveje det. Hmmm jeg tror jeg flytter min til december.