Monday, February 19, 2007

Amimono: Snowdrop

I couldn't resist any longer. I've been tempted for a very long time, and when Snowdrop showed up on several Danish blogs again, I had to find out where to buy the pattern! With a bit of help from Strikkeforsker in my comments, I found Isager's store where I live, and went there today... crazy luxury with my not so big income, but I had some money from Christmas, that I though needed something lovely to be spent on ;) So now I have the kit for a Snowdrop in black. I could so use a little black top like that, I just can't wait to get started! But first I have to finish the baby-socks that are waiting, and the scarf for hubby.

Nu kunne jeg ikke modstå fristelsen længere. Den har fristet meget længe, og da den dukkede op på flere danske blogs igen, måtte jeg bare finde ud af, hvor jeg kunne købe den! Det er selvfølgelig den over alt elskede Snowdrop. Med hjælp til at finde frem til forhandlerlisten af Strikkeforsker via kommentarerne, fandt jeg Isager's butik, og smuttede derned i dag. Ren luksus på min SU, men jeg havde lidt penge fra jul, der vist skulle bruges på noget rigtig lækkert ;) Så nu står er kit med Snowdrop i sort i min stue, det er lige sådan en top jeg har brug for, og uhhh hvor den lokker! Kan slet ikke vente til jeg kan begynde på den, men der er vist et par babysokker og et halstørklæde til den stakkels Anders, som skal ordnes først.

3 comments:

strikkeforsker said...

Engang imellem skal man forkæle sig selv. Snowdrop er afgjort pengene værd.

Anonymous said...

Uha, hvor har jeg søgt efter den opskrift på snowdrop. Mon du kan hjælpe mig??
KH
Birgitte
www.mamasmasker.blogspot.com

Elisabeth said...

Hej Birgitte

Du kan finde en liste af forhandlere her: http://amimono.dk/06_FORHANDLERE.html

god fornøjelse :)