Wednesday, August 07, 2013

Fødselsdagsgaven til min mor


Min mor har lige haft fødselsdag - og et par dage før vi kørte derned, fandt jeg på, at hun da skulle ha' noget håndspundet garn i gave! Rigtig god idé... det medførte jo så, at jeg "bare lige" skulle spinde det lilla garn færdigt OG tvinde det, så jeg fik spoler fri til at spinde garnet til min mor. Og så spinde og tvinde det garn også. Jeg nåede det hele på to dage - men blev vist også lidt overmæt mht at spinde, så nu en uge efter har jeg stadig ikke den vilde trang til at sidde ved rokken ;)

Der er 100 g chokoladebrun merino uld, spundet lidt tykt og lækkert blødt - fordi min mor er langsom til at få strikket ting færdig, så hun skulle ikke ha' noget, der ville resultere i et evighedsprojekt, men derimod noget, som hun har en chance for allerede at kunne bruge her i vinter :) I alt 130 m blødt garn. Om det bliver til en hue eller halvvanter eller hvad det bliver til, det glæder jeg mig til at se.

No comments: