Tuesday, August 06, 2013

Færdig vest og mobil-bøvl


Vesten til Johanne er færdig. Det tog jo ingen tid at strikke den, selvom den var på pind 3 i tyndt strømpegarn - og jeg normalt er dårlig til at samle mig om et strikkeprojekt, hvilket gør de fleste projekter til evighedsprojekter ;)
Men nu er den færdig i god tid inden efteråret sætter ind. Herligt!

Opskrift: Vest med perlemønster fra All you knit is love
Størrelse: 18 mdr
Garn: Hjertegarn sock 4 (fik det fra min mor, som ikke kom videre med det sjal hun var ved at strikke i det - nu blev det så til en vest i stedet). Jeg har brugt lidt over et nøgle.
Pinde: 3mm rundpind 

Jeg havde egentlig skrevet indlægget på vej i bilen, da vi kørte hjem fra en lille ferie hos mine forældre, men blogger app'en er holdt op med at virke, så den gik i sort hver gang jeg forsøgte at poste indlægget. Så nu må jeg tage mig sammen til at poste fra pc'en i stedet - var ellers så glad for nem og hurtig mobil-post-mulighed. Håber snart de får fikset app'en!

1 comment:

Ulla said...

Den er fin. Der er rigtig mange gode opskrifter i det hæfte.