Wednesday, June 02, 2004

Er der noget bedre end en genbrugsbutik?

ja, altså - en genbrugsbutik der sælger garn! Jeg fik lyst til at cykle ned til min favorit-genbrugs her i eftermiddag og se efter om de havde lidt garn jeg kunne more mig med.... og det havde de sandelig!
Hele 3 poser blev det til:
Det er en lækker blanding... i den første pose var der 6 nøgler Gjestal 100% uld til pind 4 og 3 nøgler Natura uld/alpaca til pind 4½-5
Anden pose var den mest blandede, der var noget kæmmet uld/acryl og så noget meget fint tyndt garn der godt kunne føles som mohair... men SÅ tyndt garn har jeg alligevel aldrig set før... det bliver spændende at lege med :)
3. pose var 4 nøgler naturuld til pind 6-7! 2 helt lyse og 2 lysebrune. har en plan om at de nok bliver til et par varme huer en gang i efteråret... tænk hvis jeg nogensinde sled min lamahue op!!
Men... er der nogen der vil byde på, hvad jeg skal strikke af det? Det meget tynde garn ender jo nok som sjal eller noget i den retning, men Gjestal og Natura garnet kunne jeg godt bruge lidt inspiration til :)

No comments: