Friday, June 04, 2004

nyt link

så fandt jeg endelig Hanne S :) eller... jeg fandt endelig hendes blog! Så nu er du også kommet på min liste over dagligt besøgte blogs, Hanne :) (det er Zeusstrik jeg snakker om, til dem der ikke ved det) Og tillykke med fødselsdagen!
og nu må jeg gå den tunge gang ind til den anden computer, og skrive kloge ting om Bodil Koch... eller mere præcist: om hendes kirkepolitik! Hvilket der næsten ikke er skrevet noget om, så jeg har ikke særlig meget at holde mig til... hvordan mon jeg endte med denne opgave? Jeg interesserer mig jo absolut ikke for politik - og så er det politik jeg kommer til at skrive om, ud af alle de ting man kunne beskæftige sig med, fra det 20. århundredes kirkehistorie i Norden og Europa??? Men jeg må sige, at jeg har fået respekt for den gæve dame *G* Hun har vist fået sat lidt kulør på de kedelige jakkesæt derinde i folketinget gennem de 13 år hun sad som kirkeminister ;)

nå... nu gik det over i fagnørderi... så er det på tide at gøre noget fornuftigt!

No comments: