Friday, May 06, 2005

Posten havde store problemer...

Stakkels postbud, som proppede pakken til mig gennem brevsprækken i dag... den kunne lige præcis komme igennem! Det var selvfølgelig de to Rowan-bøger :) Behøver jeg sige, at de er endnu mere fristende, end når man kigger på modellerne på nettet?! Nu skal jeg bare finde den rigtige opskrift til mit possum-garn...

Der er sat totalt garn-købe-stop i øjeblikket (det er nok også meget sundt for mig *G*). Jeg har garn nok for øjeblikekt, og så har jeg brugt mine penge på noget vigtigere... I synes måsk ikke der er noget som er vigtigere? ;) Jo, som studerende med cyklen som eneste transportmiddel, så er den her vigtigere (ellers kan jeg jo ikek slæbe bunker af garn hjem!): NY CYKEL! Jeg kan hente den på tirsdag eller onsdag... og gæt om jeg glæder mig! Min nuværende cykel er 11 år gammel, og godt brugt... stadig en skøn cykel, men man begynder at kunne mærke, at Århus er en hård by for cykler :) Så den fortjener at komme på pension hos mine forældre på landet, hvor den kun kommer på skønne sommerture *S*

3 comments:

Elisabeth said...

tak :)
men jeg kommer til at vente noget længere end jeg regnede med... cykelhandleren har lige ringet i dag, og sagt at han først kan få den hjem den 25. *suk* men så er der da noget at glæde sig til ;)

strikke_jane said...

Tillykke med din nye cykel. Ikke længe siden at jeg fik ny cykel og det er bare superskønt. Det er en ren fornøjelse at cykle afsted på en splinter ny cykel. Jeg fik jo også en cykeltrailer, som yngstemand sidder i, når vi cykler, men jeg skal hilse og sige, at der kan være meget andet end børn i sådan en: Indkøb til flere dage af gangen. Pakker som skal hentes på posthuset, blomster og grønt fra torvet og selvfølgelig garn, så måske skulle den næste investering være en cykelanhænger/cykeltrailer *G*

Bettina said...

Pudsigt, som de der retromodeller bare er overalt - de er osse lækre! Her i Brørup bruger de unge sågar at male deres egne loppefunds-bedstemorscykler, de sidste skrig er ALT for kedelige til dem!! Dét er sgu' charmerende! :o)