Sunday, February 12, 2006

Bryllups-sjal

Heldigvis har jeg fået idéen om at strikke et sjal til mit bryllup i god tid... jeg har fået rigtig mange forslag til sjaler efter at have spurgt i webstrikgruppen, og nu kommer det største problem... at vælge! Der er så mange flotte sjaler :)
Her er en liste - jeg prøver at få et overblik, og vil selvfølgelig gerne høre jeres meninger :)
Cascading Hearts
Wedding Ring Shawl
Victoria
Unst Bridal Shawl
The Green Moss Shawl
Unst Lace Stole
All-over Lace Faroese Shawl
Islandsk sjal
Snowdrop
Lotus blossom shawl
Print O’ The Wave Stole
Kærlighedsknudesjal
Birds Eye Shawl
Birch

6 comments:

Anonymous said...

Sikken et udvalg :-)
Jeg ville umiddelbart sige islandsk sjal - men kan også godt li' gotisk vindue sjalet/stolaen på sammen side..
Og så tillykke med den forestående begivenhed!
KH Sofie

Susanne said...

Et stort tillykke med det kommende bryllup ! Det bliver skønt at følge lidt med på sidelinien :-) Jeg stemmer på Unst Lace Stole, synes også at en stola er mere elegant end et sjal. Uhmm - Victoria er heller ikke tosset... Du kan vel nå at lave flere ??? Så ku' du lave en foto-afstemning :o) KH Susanne

Anonymous said...

Stort tillykke!
Jeg synes du skal strikke noget, som du vil nyyyyyde hver eneste maske af og som du ikke kører sur i og noget som er så smukt at det egner sig til et bryllup og alligevel så enkelt at du vil bruge det igen og igen. Og endelig skal det være "din stil".
Måske Victoria???
KH Britt

Anonymous said...

Det er et meget flot udvalg!!
Men vi blev meget hurtigt enige om, at det som passer dig bedst ville være Print O' The Wavw Stole. Det er meget smukt, og det vil ikke dominere kjolen. Du bliver bare så smuk!!!
KH Mor.

Vivian said...

Iiiih, jeg er så frygtelig bagud, så først og fremmest tillykke med planerne !!
Jeg ville have ment et kærlighedsknudesjal var et godt bud - på den anden side skal man tit gøre som sin Mor siger, og Print O' The Wavw er jo ganske fænomænalt og elegant, så dét får også min stemme ;-))

Knus Vivian

Elisabeth said...

tak for alle hilsnerne :)
Jeg har masser af tid... helt til starten af september! Så der er jo en hel sommerferie endnu... men med min "disciplin" er det vist meget godt at starte i god tid *hehe* Men der er jo også masser af andre ting der skal ordnes... så meget mere end jeg havde regnet med :) Men, pyt med 1000 ting der farer rundt i hovedet på én, når man sidder på en lyserød sky ;)