Wednesday, January 30, 2008

Blop


Intet nyt er godt nyt.... og det kan man vist også godt sige at det er i dette tilfælde ;)


Der er en god grund til, at jeg ikke rigtig får blogget for tiden... er nemlig helt flad og udkørt... det er lille Blop på 10 uger (i morgen) der tager alle kræfterne for tiden!

Scanningen viste, at jeg ikke er så langt henne som lægen regnede med, så terminen er foreløbig sat til omkring 28/8 -08. Men der var godt med liv - vi er sikre på at der blev vinket derindefra med både arme og ben!


Så fremover bliver det nok de små projekter der er dominerende her på siden ;)


I'm sure you can guess what's happening from the picture ;) This is "Blop" and he/she is 10 weeks old tomorrow... 3 weeks younger than the doctor first estimated, but seemed very awake (I'm sure he/she was waving at us with both arms and legs!). So this is the reason why there has been so little blogging going on here... I'm simply too tired!


23 comments:

Kludemutter said...

Tillykke med det kommende familie medlem. Uha det bliver spændene. Alt det baby tøj du nu kan lave ;)

strikkeforsker said...

TILLYKKE
Og velkommen i klubben. Ahhhh træthed, 10 timers søvn er da ikke unormalt ;-)
Men det kan også skyldes jernmangel, prøv at snakke med din læge om du skal starte tidligere med jerntilskud.

Scanningsterminen - de kan sagtens skyde en uge ved siden af.

Anonymous said...

Tillykke til dig - det er fantastisk. Jeg husker trætheden, puha, men der er ikke andet for end at hvile. Glæder mig til at se ministrik her på bloggen *S*.
Hilsen en "anden gravid" - forhåbentlig ikke så længe endnu *S*

nettie said...

Hejsa og stort tillykke med "blop". Så er det tilladt at strikke babytøj en masse.
mange hilsner
nettie

Karin MALLE Jegsen Petersen said...

ups...der er jo sørme lidt liv her på bloggen......meget!

tillykke med lille blop i maven.

pas godt på dig selv.

malle

strikke_jane said...

Stort tillykke med "blop". Selvom det efterhånden er læææænge siden jeg var gravid, kan jeg stadig tydeligt huske, hvor træt man bare er den første tid. Håber du ellers får en skøn graviditet.

Fru Schwartz said...

Neeeiiiii Elisabeth ...Kæmpestort tillykke!!!! (det fremgik da ikke på SB, gjorde det???...eller var jeg bare total fatsvag?!)

Hvor er det skønt...jeg er meget glad på Jeres vegne!

Knus Helle

Trine Als said...

Stort tillykke herfra.
Hvs du mangler (det gør alle jo, men "kan bruge flere" så) opskrifter på babystrik, har jeg mange.
Send en mail, så har du dem måske også :-)
Endnu engang et stort tillykke, det bliver faktisk ikke meget større.
Mor er det bedste i verden.

Elisabeth said...

tak for alle de søde hilsner :) ja hold da fast en træthed... det var jeg slet ikke forberedt på! til gengæld har jeg ikke været særlig kvalmeramt indtil videre, det er jo herligt!

jeg fik tjekket min blodprocent for 3 uger siden fordi jeg var såååå søvnig, men den var rigtig fin, faktisk højere end de andre gange jeg har fået tjekket! Så jeg tror bare jeg taget nogle gode middagslure indtil videre ;)

hihi Helle... nej det fremgik nemlig ikke så SB... ville lige se at alt var godt derinde før jeg fortalte noget :) så du var slet ikke langsom... selvom jeg var lidt nervøs for om du ville lure lunten ;)

Indtil videre har jeg en bunke af opskrifter på babytøj... og går og lurer på hvilke opskrifter jeg skal ha' hamstret (en bytur til garnbutikkerne er vist snarligt påkrævet!) men tusind tak for tilbuddet! det kan være der pludselig kommer en mail, hvis der er noget jeg ikke kan finde :)

Anonymous said...

Tillykke Elisabeth!! Glæder mig til at følge med :-)

Anonymous said...

Stort tillykke! Et nyt liv - det er fantastisk!!
:-) Britt

Anonymous said...

Ih, hvor er det hyggeligt med alle de babyer, der popper op rundt omkring i bloglangd - TILLYKKE!!
KH Julie

Jane said...

Tillykke med lille "blop"
Glæder mig til at følge endnu en blogbaby.
Kh Jane

Gitte Fabrin Olsen said...

STORT tillykke fra mig

Knus Gitte

Unknown said...

Tillykke med lille blop - bare vent energien kommer tilbage:-)

Vivian said...

Waheeeeeyyyyyy, *klap-klap-klap*, hvor er det dejligt, STORT tillykke, og man kan tydeligt se at Blop både vinker og smiler!!

KH Vivian

Karen S, Lykkefanten said...

Tillykke, tillykke. Hvor er det dejligt!

Kh Karen S

Laila: said...

Tillykke med graviditeten. Håber at alt går let som en leg...

Laila i Schweiz

Elisabeth said...

ihh altså hvor er I søde! :) skal nok tage mig sammen og få blogget mere jævnligt, lige så hurtigt jeg har noget at fodre bloggen med ^^ skal lige ha' lidt bedre foto-lys, så er der faktisk både garnhamstring OG et færdigt projekt!! (ja, helt vildt *grin*)

Anonymous said...

Hej hov, det indlæg har jeg vist misset. Tusind mange gange tillykke med det.

Kh Nanna

Julia Zahle said...

TILLYKKE!!!! Uha, alt det babytøj der nu skal strikkes, dejligt!!

/Julia - der er kommet ind i ny træt periode - sådan en middagslur er ikke at fornægte!

Anonymous said...

Guuuuuuuuuuuuuuuud, Elisabeth! TILLYKKE....Aj, det havde jeg slet ike fået med! *fnis*
Hvor vildt!!!! :o)

Tora said...

Gratulerer! Håper du får litt mer krefter snart så du orker strikke små babyting.

Hilsen Tora.