Sunday, October 31, 2010

De grimmeste sokker... ever!

I hvert fald fra mine strikkepinde! ;)
Jeg skulle strikke nogle nye varme sokker til Valdemar, og fandt resterne frem, for at få brugt noget af alt det jeg har samlet gennem de seneste år... det resulterede i disse sokker:
Sokkerne er strikket samtidigt, så jeg har kunnet dele garnet nøjagtig ens, og der er brugt 3 forskellige rester. Størrelsen er vel omkring 25-26 vil jeg tro... de er nok lidt for store endnu, men han har lige taget et ordentligt hop i højden og halvdelen af den normale strømpebeholdning er pakket væk, for de var "pludselig krøbet?!"
Han bruger mest sokker til indendørs brug og når han sover i barnevognen, så der er vist ikke den store krise i at de er for lange ;)

Jeg har også fået syet en nederdel om, men ingen billeder af den endnu...

No comments: