Wednesday, September 29, 2010

Vi fortsætter...

Jeg kunne ikke lade tanken om en jakke i det kogte uld ligge, og ærgede mig lidt over, at jeg havde brugt noget til vesten, for så var der jo nok ikke nok til en jakke også... Jeg har lige lånt Welinder bogen på biblioteket, og kiggede i den... og fandt en jakke med hætte i kogt uld tænkte at jeg da lige kunne tegne mønsteret af, og se om det var muligt - sikkert uden hætte, men så kunne jeg vel improvisere en krave...


Det endte med, at der lige præcis var nok!


Jeg mangler stadig knaphuller og knapper, men der er vist ikke nogen i min knap-kasse, som er pæne nok (hvorfor har jeg kun arvet sygrej fra gamle damer med grimme plastik-knapper?! ), så jeg skal lige på jagt først, det kan jo godt tage lidt tid.
 
Mon ikke snart den lille Valde-fis kan kaldes velklædt? ;)

No comments: