Tuesday, January 18, 2011

Gad vide hvor....

...det lille kabel til at overføre billeder fra mobilen er blevet af? Det lå lige her på sofabordet i går... mon det er den store eller lille pilfinger som har flyttet på det, så jeg ikke kan finde det? Den store er på arbejde, og kan derfor ikke spørges - den lille er i dagpleje og hvis jeg spurgte ham, ville han nok bare slå ud med hænderne og sige "væt?" ;)

Jeg syr på en "Enkel och elegant pintuck-klänning" fra Ottobre. Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvilket nummer, men ... det kan man da heldigvis finde på deres hjemmeside! Det er nr. 5 fra 2008, model 1.
Jeg syr den i noget tyndt lækkert mørk skovgrønt med lidt blåt agtigt i bunden... uldstof... hmm svær farve at bestemme, men helt sikkert virkelig skøn! Jeg er godt nok ved at få pip af at skifte mellem symaskinen og overlockeren, for ved hert skift skal jeg ha' stikket ud af den ene, sætte den væk, sætte den anden frem og stikket i.... sy et lille stykke og så én gang til i karrusellen ;) Men hellere det end at skulle undvære en af dem! Overlockeren gør det simpelthen til en fryd at sy tøj, og detaljerne bliver så fine med den gode gamle Husqvarna, hende kan jeg slet ikke undvære.

No comments: