Sunday, August 22, 2004

Garn og brækket næse

Tja... det er hvad man får ud af en sommerfest hos svigerfar! Jeg fik en stor sort sæk garn fra "sviger-bedste" - hun kan ikke strikke længere, så jeg fik da lige hvad hun havde liggende... *gisp* Desuden har hun en strikkemaskine i kælderen, som jeg da gerne måtte se på, om det var noget for mig... for så skulle jeg da have den :) Hun er nu altså sød!!
Den brækkede næse tilhører Anders (min forlovede) som skulle i hoppeborgen med vores niecer... albuer og næser har aldrig været nogen god kombination! Han er hjemme fra sygehuset igen, men måtte lige tilbringe natten dernede. Nu ligger han på sofaen, og er lidt ked af, at han hverken må læse, skrive rollespil eller se OL!

1 comment:

Vivian said...

...er det i dén forbindelse (brækket snude) tilladt at trække lidt på smilebåndet... ;-)) -Naturligvis i den bedste mening...!

KH (og god bedring til hans ansigt) fra Vivian