Thursday, November 04, 2004

rip rip rip...

for nu at sige det på engelsk ;) så røg sukkertrøjen 4 cm tilbage... det andet nøgle garn jeg lige var begyndt på, startede udemærket med samme tykkelse som det første, men så blev det pludselig tyndt! Så begyndte det jo at se mærkeligt ud... men GOD service fra Garnlageret (hvor jeg har købt garnet) - jeg havde ikke regnet med at man kunne bytte et garnnøgle man var begyndt at strikke af, men Hanne V sagde, at jeg bare skal komme ind med det :) Det er en service jeg kan li'! Tak for det, Hanne!

Nu tager jeg så til 8-års fødselsdag, hvor der medbringes en del bløde pakker: selvstribende strømper, en hue i blå farver og tyk/tynd garn, et par nougatbrune Lovikkavanter og så også lige en hue i lilla/pink farver og samme garn som søsters til lillesøster. Og så lige noget Bratz-halløj (krus til når veninden kommer på besøg og de skal hygge;)), for det skal jo være smart *G*

No comments: