Saturday, April 24, 2004

strikkecafé

Hvor har det været en herlig eftermiddag! Helle og jeg har snuset til garn og strikket og snakket... sådan en strikkecafé er da virkelig et hit!! Fantastisk at tage på café og strikke, og ikke føle, at folk kigger mærkeligt på én *G* Skal helt sikkert afsted næste måned! (hvis ikke jeg arbejder i døgndrift på bachelor...)
Jeg fik strikket en del... og trevlet næsten alt op igen... købte noget båndgarn til Helles top, og strikkede 20 pinde... og fandt ud af, at hvis jeg fortsatte blev den ALT for stor, så det hele blev trevlet op igen... den så ellers ud til at blive rigtig pæn :) Så slog jeg op til Lena Blidell's stribede knæstrømper... og nåede at strikke en cm ;) men det vigtigeste var jo at hygge sig, og det gjorde vi! *G*
og nu skal jeg vist have noget aftensmad... og få læst noget...

No comments: