Wednesday, April 07, 2004

tja...

jeg får ikke lavet så vildt meget, men en lap i sort og grå med en norsk stjerne/snefnug blev jeg færdig med i formiddags :) lige nu sidder der en mørkegrøm lap jeg strikker i perlestrik på pindene... den kommer med op til Thomas i aften! Fandt pludselig ud af, at der manglede ensfarvede lapper, nu hvor jeg havde 3 med mønster på... det bliver lidt for voldsomt, hvis ikke der er noget ensfarvet ind i mellem.
ARGH og jeg har endnu en gang glemt at oversætte Alisons top til dansk!!! Og det bliver ikke i aften *suk* Skal også have lavet en strikkeprøve af garnet jeg har udset til toppen... så må vi se om rundpinden mor gav mig med passer eller er for tynd... spændende *G* det er ikke lige sådan at regne tykkelsen ud på sådan én!
Nå, nu skal vi snart køre, så jeg må nok hellere pakke strikketøjet og finde trøjen frem, så jeg ikke kommer afsted i t-shirt!

No comments: