Friday, July 09, 2004

Flourish

Så er bagstykket til Flourish færdigt og "blocked"! Det værste stykke var helt sikkert fra jeg var færdig med indtagningerne til ærmehuller og til jeg skulle lukke af til slut... hvor jeg hader at strikke ligeud!!! :) Som I kan se strikker jeg den i den ensfarvede version uden mønster - den bliver også med korte ærmer ligesom i bogen. I kan se den mønstrede version nederst til venstre på forsiden af bogen hvis I følger linket.

So, now the back of Flourish is done. Ready and blocked. I hated knitting the part from where the decreases for the armholes stopped to the bind off-part at the end *S* I just wanted to finish knitting that piece!! I'm doing the one-colour-version of the cardigan with short sleeves - the "original" can be seen on the bottom left of the cover here.

2 comments:

Anonymous said...

Hey Smukke:-)
Hvor ser Flourish flot ud...Lige mig! Den bliver rigtig lækker!

Og "ny blog"..Jamen altså, man kan da heller ikke overlade dig til dig selv i en uge, og straks går du helt amok*GGG*..Den er rigtig flot!

Knus fra Helle

Elisabeth said...

Kate, jeg har lige sendt dig en mail i webstrikgruppen :)

Helle - jeg keeeeedede mig jo sådan når jeg ikke fik mails fra dig *G* Så måtte jeg jo gøre et eller andet... og det var så min stakkels uskyldige blog det gik ud over denne gang ;) Rart at have dig tilbage igen! Det er lidt stille når du er væk?

KH Elisabeth