Saturday, July 24, 2004

Flourish

Jeg er nu færdig med bagstykket, de to forstykker, det ene ærme, og er ved at strikke knap-kanten på det ene forstykke... da jeg havde strikket første ærme i går aftes, kunne jeg ikke overskue at strikke et magen til igen, så jeg kastede mig over kanten i stedet :) Den skal heldigvis strikkes på pind 3½ så jeg kan bruge mine strømpepinde! De er noget nemmere at vende hele tiden, når der kun er 6 masker på en pind.
I morgen tager jeg til mine forældre... håber lidt at en af deres bekendte har et sæt karter jeg kan låne! Ulden jeg forsøgte at vaske er nu (næsten) helt hvid, har kun lidt skidt i sig og er SÅ lækker og blød :) Resten af sækken står derhjemme, og venter bare på at blive vasket - mors baljer er større end mine, så der kan jeg få lidt mere fra hånden, så Helle og jeg kan få prøvet at spinde!

No comments: