Wednesday, August 04, 2004

I Århus igen igen

Jeps... så er vi landet hjemme i "hulen", og eneste udflugt planlagt fremover er vores nieces 5-års fødselsdag på søndag :) Den sidste 1½ uge har vi været hos mine forældre, hvor jeg har fået kartet lidt uld (jeg har et sæt karter til låns) og så var vi en tur i Københavnstrup i går... og endte helt tilfældigt i tilbudskælderen i boghandlen på Kultorvet som jeg havde hørt om med et halvt øre i webstrik-gruppen... og der fandt jeg Elsebeth Lavold's Vikingemønstre i Strik som jeg nu er den lykkelige ejer af :) 148,- !! Det er jo helt vildt...!

Helle: Hvornår skal fingerdukkerne være klare? Og husk at sende din adresse til mig, så jeg ved hvor jeg skal sende dem hen! Jeg får et par timers togtur i weekenden, så skal jeg huske pinde og garn :)

Flourish er færdig! Syet og fin med de sødeste små træknapper skåret ud som blomster (fandt det meget passende til navnet, nu der ikke er nogen blomster i mønstret) - den er på vej til vaskemaskinen, og skal så lige tørre lidt inden I får et modelbillede ;)

No comments: