Saturday, October 22, 2005

Tundra


Vinteren nærmer sig, og selvom Anders sjældent fryser, får han ret kolde ører. Det går jo ikke, når jeg har så meget lækkert at isolere med, vel? Der var dog ikke lige noget, som passede til en hue til ham... den skal jo heller ikke kradse ;)
Så for nogle dage siden gik jeg i Garnlageret for at se om ikke de havde noget der kunne bruges - og allerede på trappen fandt jeg det jeg ledte efter! En kæmpe kasse Tundra 100% merinould på tilbud. *haps* 2 bundter mørkeblåt, så var jeg da sikker på at der var nok. Et par timer på sofaen - nej, ikke på langs, men med et par 7mm stolper og et stort blødt garnnøgle, og vupti: en blød og frem for alt varm hue til den kære Anders.

This one is for Anders, since he gets very cold ears in the winter...

Pattern: "Hot head" from Stitch 'n bitch
Yarn: Tundra 100% merino wool from Garnlageret (I used less than 100g for the biggest size)
Needles: 7mm blue (heavy) metal *hehe*

2 comments:

Susanne said...

Der er da fart på dig og dine strikkerier i disse dage !! Den ser dejlig blød og lun ud. Din bamse er også megasød...
Kh Susanne i Silkeborg

Elisabeth said...

forsøger lige igen... havde skrevet nedenstående kommentar, men den kunne kun ses, når jeg klikkede på "post new comment"??

tak :) jeg forsøger at få gjort lidt færdigt, så jeg føler, at jeg kommer nogen vejne... startitis ender som regel i at jeg føler jeg er gået i stå, lige meget hvor meget jeg strikker *G*