Monday, October 31, 2005

Nyt legetøj


Jeg var ude for at snuse lidt til de kreative butikker i dag - skulle bla. købe et sæt male-spartler for min mor. I Panduro hobby fandt jeg et sæt filtenåle (3 stk) for 39,- og det måtte jeg bare have! Har villet nålefilte i lang tid, men har aldrig taget mig sammen til at få købt nogle nåle. Det har jeg nu! De er også allerede testede, og jeg kan se hvor årets julepyntsproduktion kommer til at foregå... på den lille skumgummipude der fulgte med *G* Jeg har en stor pose råhvidt karteflor fra tidligere, og så er der jo altid en masse uldgarn i lageret... den lille test jeg lavede endte med 2 små julehjerter, et rødt og et hvidt.

I've bought this set of needle felting needles today, and now I know what I'm doing for Christmas (I like to make something new for the Christmas tree most years): needle felted stuff! I had to test this as soon as I got home, and so far I've made 2 little Christmas hearts, one white and one red.

3 comments:

Anonymous said...

Dét har jeg også kig på, har ouret et "hjertefiltekit" fra P's julekatalog, og da jeg skal hjælpes på vej (har aldrig pvøet det før), må det være det nemmeste...og de små, røde hjerter er sååååå søde. *<|:O)>

Anonymous said...

Eiiijjjj, hvor er de søde!! Troede ellers ikke jeg gad nålefilte, men de der hjerter er da bare for nuser!
:-) Britt

Anonymous said...

Ej, hvor er hjerterne bare blevet flotte...det kunne være man skulle prøve at filte en dag ;o)

Hilsen
Randi