Sunday, January 15, 2006

det gik jo godt :)

I passed my exam, and now I have a lot of freetime, guilt-free knitting, doesn't that sound great? I have a craving for sock-knitting, but can't make up my mind about which pattern and yarn... so I'm giving Empire all my attention for now. Hope to finish it before spring comes :)

Eksamen gik over al forventning, jeg bestod med et 9-tal, og kan nu med god samvittighed holde ferie indtil starten af februar. SKØNT!
Jeg ville gerne kaste mig over et par nye sokker, men kan ikke helt beslutte mig for hvilke det skal være, og i hvilket garn... jeg vil gerne nedbringe sokkegarnslageret, men der er mange restenøgler, som måske ikke helt rækker til et helt par sokker. Måske til min søster? Det får vi at se senere :) Empire får opmærksomhed for tiden, jeg skal en tur til Sverige for at besøge min mormor, og der kommer Empire med som underholdning. Satser på at få den færdig til foråret. Dog ingen billeder, for jeg brugte en hel aften på at "huske" at M1 i denne opskrift ikke er at strikke 2 masker i en, men at tage lænken op mellem 2... da først jeg havde lokaliseret listen over forkortelser, passede maskeantallet jo fint nok alligevel... man skal ikke strikke når man er søvnig ;) Så jeg er ikke kommet så langt på forstykket som jeg havde håbet.

Tæppe-KAL'en lokker, men jeg har jo allerede et lappetæppe, som er rigeligt stort... og planer om endnu et til mine forældres sommerhus... så jeg må nok holde mig i skindet, selvom aran-strik lige er mig ;)

Det var alt for denne gang, håber på at have billeder i næste omgang :)

2 comments:

strikkeforsker said...

Tillykke med en veloverstået eksamen :-) Man behøver da ikke strikke aran for at være med i Tæppe KAL :-)

Ulla

Elisabeth said...

nej, men det er aran-strikket der frister *G* og det ville jeg helst lave i ensfarvet garn... men har en masse rester, der skal udryddes først, før jeg må bruge penge på tæppegarn :)