Friday, March 17, 2006

My to-do list

This list is ever increasing, especially since I'm not getting anything done, other than socks...

Min evigt voksende to-do-list, jeg får jo ikke lavet andet end sokker for tiden ;)

  • Empire (skal være færdig til forår/sommer - heldigt at det stadig sner... Must finish for spring/summer - I'm lucky it's still snowing here...)

  • Print O' The Wave Stole (skal være færdig til september, men venter stadig på garnet, bare Post Danmark ikke har smidt den anden pakke væk også! Has to be done by September, but I'm waiting for the yarn... I hope it isn't lost in the mail, like the first package was...)

  • Alpehue til min søster (Skal huske at købe strikkepinde, og lave endnu en strikkeprøve - I have to remember to buy the right needles for this! And do a little more swatching...)

  • Panta (Så fjollet som jeg ser ud med hue og briller, så må jeg prøve den her! Det kan i hvert fald ikke blive værre end det er nu... - I'm looking for something better than a hat, I look foolish with hat and glasses... must try this!)

  • Amineko (hvem vil ikke hækle denne kat? Skal bare lige lære det først... - who doesn't want to crochet this cat? I just have to learn to crochet first...)

  • ...og så mange andre ting, at jeg har glemt dem igen - ...and so many other things, that I can't remember anymore...
  • No comments: