Monday, December 27, 2004

hjemme igen

i går kom vi hjem til Århus, og ser frem til at fejre nytår helt alene for første gang! vi har valgt det, fordi vi begge har så meget at skulle læse op til eksamen, som for mit vedkommende ligger omkring den 4. januar. men jeg tror det bliver skønt at bare slappe af :)
de strikkede julegaver blev godt modtaget - her er de filtede tøfler til mor :) De passede heldigvis, jeg var bange for at de var lidt for korte...
Anne fik bl.a. en Sophie-taske, med denne lille detalje! Det lykkedes mig at brodere hendes navn og en lille blomst med en perle på bagsiden af tasken. Og gæt om jeg var glad for at det var hende der fik det korte navn *G*

2 comments:

Dorte said...

HEj !
Vældig søde filt-tøfler !
Jeg har ikke selv de bedste erfaringer med filtet strik : strikkede mig et par flotte snabel-sutter ... de var nok ½ meter lange .... de kom ud af vaskemaskinen i en størrelse, der passede til min niece på 7 år .... men jeg fik mig da et godt grin over dem !!
Venlig hilsen Dorte

Bettina said...

Sød detalje med tasken - det er sådan noget, der fænger hos folk, der modtager strik, tror jeg. :o)
Godt nytår, Elisabeth - og tusind tak for det gamle! :o)