Wednesday, November 16, 2005

Hourglass heel??


Her er beviset på at jeg har strikket en hourglass heel på min strømpe... men det bliver vist det sidste I ser til den her. Jeg ved, at øvelse gør mester, men aldrig har jeg strikket så hullet og besværlig en hæl?! Den almindelige med kile er meget nemmere *G* Så der bliver pillet lidt op, og så tilbage til "plejer". Jeg kan godt li' udseendet på den her hæl, men med så god udluftning og så meget besvær, vinder den almindelige altså med mange længder.
Men, nu er det dokumenteret, jeg har forsøgt.

2 comments:

strikke_jane said...

Den hæl har jeg forsøgt et par gange - med store huller til følge, så jeg er også vendt tilbage til "plejer"....

Anonymous said...

Jeg er VILD med farven på garnet, hvilken slags har du brugt? Jeg har ikke kastet mig ud i en hour glass heel endnu...men det lyder både på dig og Jane som noget der ikke er så praktisk...så jeg tror jeg springer over *lol*

Hilsen
Randi