Sunday, March 18, 2007

Blogroll

I've been trying to fix this for some time, but never really got it to work... now I finally cracked it, and the result is at the bottom of the sidebar! All the blogs I follow, that will work with Bloglines are in a blogroll. I usually just see the ones that have been updated, so it is impressive to see them all at once! Sadly I found several that haven't been updated in a long time - I just hope the bloggers are okay and just too busy with life to blog about it. *crosses fingers*

Jeg har længe forsøgt at få det til at virke, men først i dag fik jeg knækket nøden. Resultatet kan ses nederst i sidebaren: en blogroll med alle de blogs jeg følger via Bloglines! Jeg ser jo til daglig kun de, som er opdateret, så det er imponerende at se dem alle på en gang! Desværre fandt jeg flere, som ikke er blevet opdateret rigtig længe - jeg krydser fingre for, at bloggerne har det godt, og bare har for travlt med livet til at blogge om det.

2 comments:

Tina said...

Jaah du har godt nok en lang liste ;) Men min vokser også støt.
Kunne være jeg skulle gøre det samme :)

Elisabeth said...

jeg er så glad for, at jeg fik fundet ud af det med Bloglines! ellers kunne jeg jo bruge hele dagen på at tjekke hvilke blogs der var opdaterede *grin* Men jeg kan også godt li' når jeg kan få inspiration til nye blogs ved at kigge blogroll-lister igennem på andre blogs, og nogle gange er bloglines jo nede... så det her er vist det nemmeste :)