Tuesday, July 20, 2004

Hjemme igen

Ja, så er jeg tilbage ved min computer, efter en dejlig uge hos svigerforældrene. Jeg har både lært at bowle (og har en øm arm i dag), og været til open air-koncert! Og så har jeg klappet deres to hunde så man skulle tro pelsen var slidt af på dem ;)

Med mig hjem fik jeg en stor sæk uld! Den skal helt sikkert vaskes inden jeg kan bruge den til noget, men det er da meget billigere end at skulle til at købe allerede kartet uld et sted :)

Jeg er blevet færdig med stretch-sokkerne, og de er blevet rigtig gode! Endnu et par sokker af kun et nøgle garn - det er dejligt at have små fødder *S* Flourish skrider også fremad - jeg ville have blocked og taget billeder af det jeg har strikket indtil videre, men er ret træt i hovedet, så det må blive i morgen.

1 comment:

Anonymous said...

Hey:-)
Velkommen hjem igen!!!

..Fedt med ulden, det projekt er jeg meget spændt på:-) (En skam at ferien er ved at være ovre for mit vedkommende, men mon ikke vi snart kan finde en dag?!)

Kh Helle
http://schwartz.typepad.com