Friday, July 09, 2004

I nat danser dukkerne sikkert *S*

De har nemlig fået en ny ven! Det er den søde lille ballerina her til højre:
Jeg ved at niecerne har en svaghed for lyserødt og pink, og da hun har lyserøde "sko", hotpink kjole og pink hjertemund, kan jeg vist ikke være gået helt galt i byen med hende ;) Nu får de jo også andre "mennesker" til at besøge den zoologiske have de fik til jul, end englen der fulgte med... og når en af dem så har fødselsdag, vil jeg være kreativ og lave et lille teater til dem... det bliver dog ikke strikket *S*

Tak for kommentarerne! Lige fra jeg så den her template første gang har jeg været vild med den (havet og alt det der), og den er nemlig dejlig stilren! "stram i designet" som min gamle designlærer ville sige. Og SÅ meget nemmere at vedligeholde! Det gør jo også lidt når man er en smule sommerdoven ;)

Tonight the dolls will be dancing - they've got a new friend, the little ballerina here :) My nieces love pink, so I'll be on safe ground with this fingerpuppet!

2 comments:

Anonymous said...

Det er vel nok en flot blog, kan godt forstådu faldtfor dette design.
Dine fingerdukker er bare nuser!!!

Kirsten Krat

Anonymous said...

Hvor er de bare søde...Er det nogle du har opskrifter på, eller er det bare sådan noget, du lige "slynger ud"??...Mon ikke jeg kunne få brug for sådan nogle fingerdukker i mig fremtidige virke?!

KH Helle