Thursday, July 01, 2004

på pinden igen :)

Så er jeg hjemme hos mine forældre igen. skønt at se mormor igen, og min kusine, hendes mand og deres 2 kære unger på 3½ og 2 år! Den yngste er en rigtig lille charmetrold *S*

På strikkepindene: Jeg er begyndt på "flourish" (A treasury of Rowan Knits) med det lilla bomuldsgarn fra Garnlageret! Opskriften er regnet om efter Helles anvisninger, og indtil videre ser det meget fornuftigt ud :) Jeg er begyndt på udtagningerne på ryggen - og har indtil videre kun brugt et nøgle garn! Imponerende...

Mormor kan ikke rigtig strikke længere - hænderne vil ikke som hun vil - så hun gav mig størstedelen af det garn hun havde tilbage, så jeg kunne strikke flere lapper til tæppet! Og på genbrug fandt jeg nogle nøgler mohairgarn... noget af det hvide skal bruges sammen med noget andet garn, som pynt på en baby-bluse (ok, jeg indrømmer at jeg er ved at blive totalt skruk *G*) og så må vi se hvad det ellers bliver til. 2 par strikkepinde blev det også til - 4½ og 7 som jeg manglede i samlingen... 7'erne er blå metal og totalt lækre ;)

Nu må jeg nok hellere krybe ind til min varmedunk og få sovet lidt inden det bliver morgen igen?!

No comments: