Thursday, July 08, 2004

nyt design

ja... jeg var træt af det gamle, så nu forsøger jeg mig med et nyt, som jeg ikke selv skal rode med, for at få tingene til at hænge rigtigt sammen *S* Jeg har i flere måneder gerne villet gøre det gamle bedre, men det blev bare ikke rigtig til noget. Jeg har koden og det hele liggende, til hvis jeg skulle få lyst til at gå tilbage til det :) Jeg bruger blogspots kommentarsystem, så det er derfor de gamle kommentarer ikke ligger der længere, hvis I skulle undre jer.

Pakken til min nordiske hemmelige ven er sendt afsted, så nu er det bare at vente på selv at modtage en (om jeg er spændt?! uhhh jeg kan slet ikke vente *G*)!

Fingerdukke nr.1 er færdig (det er ham på billedet). Jeg tror han har trukket bukserne lidt for højt op, og proppet blusen godt ned i dem... men sådan er der jo nogen der foretrækker det *S* fingerdukke nr. 2 er på pindene, hun bliver en ballerina i hotpink!

New template! Got bored of the old one... ;) But I still think shopping is cheaper than a psychiatrist!

I've sent the first gift for my secret friend in "Nordic secret friend"! And guess who can't wait to receive her own? *blush* Is there anything better than receiving gifts?!

The little guy on the picture is a finger puppet. Last Christmas I knit a bunch of puppets for my 2 little nieces, inspired by Kerries puppers so now I'm continuing 'cause they like them so much :) The next (which is already on the needles) is a ballerina in hotpink!

4 comments:

Bettina said...

Nyyyyyyydeligt! Stilrent, dét er det i hvert fald - og bare fordi det er lånt behøver det jo ikke være uinspireret! :o)

Anonymous said...

Tillyke med dit nye design, det er hvirkelig flot.
Selv om du er ung var det andet måske lidt for teenage agtigt. Selv om jeg har været væk i snart tre uger følger jeg stadig med. Og glæder mig over at tæppet vokser. Jeg tror det bliver rigtig flot.

Mange hilsner Lise

Anonymous said...

Hej Elisabeth. Denne her weblog er vel nok flot. Hvor ville jeg gerne kunne oprette en sådan én. Meeen... måske en dag "tør" jeg gøre forsøget.

Kærlig hilsen fra Kate Ahlstrøm

Anonymous said...

how incredibly cute!

Leigh