Monday, October 18, 2004

Hemmelig-ven-gave

Se hvad der kom med posten i dag, fra min 3. hemmelige ven, Minna, fra Finland! Et sæt af de seje filtede grydelapper (der er 2 stk, de ligger bare oven på hinanden), jeg skrev om i går, og 2 søde filtede hjertemagneter til mit køleskab :) Og så det sødeste kort med et får der plukker blomster! TUSIND TAK Minna! Nu er der ikke så stor risiko for at jeg brænder fingrene længere når jeg laver mad ;)

Look what came in the mail today! It is the gift from my third secret nordic friend, Minna, from Finland! It is a set of the cool felted hotpads I wrote about yesterday (there are 2 of them, they are just on top of eachother), and 3 cute felted fridge magnets :) And the cutest card with a little shhep picking flowers! Thank you so much, Minna! Now I don't have to worry about burning my fingers again when I'm cooking ;)

6 comments:

Bettina said...

Det var da et skægt sammentræf med det grydelapper! Heldig har man jo lov at være. :o)

Anonymous said...

That was a funny coincidence with the potholders, wasn't it?! I'm glad you like them and hope you enjoy making more of them (if you're still going to, that is)! :-)

Minna

Elisabeth said...

You can be sure, I'm gonna make a lot more - as you wrote to me, Christmas is coming ;) In fact, I've started the first one now... they are so lovely!!

Elisabeth

Anonymous said...

de der lapper er ret søde - - er det dobbeltstrik?

Anonymous said...

Huen der, hvor finder man en opskrift på den??
Jeg formoder den er fra et "dameblad", men hvilke og nummer??
Håber du vil svare

Hilsen vibeke

Elisabeth said...

grydelapperne er ikke i dobbeltstrik...
huen er fra et eller andet dameblad, men jeg ved ikke hvilket og heller ikke hvilket nummer... men det er et tillæg der har været for nylig :)